Există o diferență între alimentația unui sportiv de performanță și a mânca sănătos?  Da și nu, ne spune Robert.

El ne-a explicat că dieta lui este foarte asemănătoare cu ceea ce ar trebui să facem cu toții pentru a fi sănătoși. Baza este aceeași, se schimbă datele problemei, în funcție de câțiva factori esențiali: numărul și intensitatea antrenamentelor zilnice.

  1. Fructe și legume

Nu e nici un secret că e bine să mănânci fructe și legume. Să ai în farfurie legume la orice masă și fructe ca snack-uri este baza pentru orice dietă. Cu cât sunt mai variate și mai colorate, cu atât mai bine. Robert încearcă să aibă pe masă fructe și legume netratate chimic, sănătoase.

  1. Fibre

Consumul de fibre are efecte de lungă durată, de la controlul greutății, până la menținerea sistemului digestiv sănătos. Recomandarea generală este de 25 până la 35 de grame de fibre pe zi, în funcție de greutate.

  1. Proteine

Alegerea alimentelor bogate în proteine ​​este esențială pentru performanță. Peștele, puiul nemetabolizat, fasolea, quinoa, carnea și ouăle sunt printe alimentele bogate în protein pe care Robert le consumă zilnic. Proteina ajută la recuperarea, menținerea și creșterea celulelor, creșterea mușchilor, prevenirea pierderilor musculare și menținerea unei greutăți sănătoase.

  1. Hidratarea

Corpul nostru este dependent de apă pentru aproape fiecare funcție biologică. Robert știe asta și bea apă și smoothie-uri nu doar de sete, ci și pentru că știe ca organismul lui are nevoie de asta.

  1. Odihnă

Veți spune că somnul nu are legătură cu nutriția, însă are legătură cu asimilarea corectă a alimentelor, deci e, odată în plus, important. Robert spune să ne gândim la somn ca fiind cel mai puternic supliment de performanță de pe piață. Partea cea bună este că e o activitate gratuită, atât timp cât îți faci timp pentru asta. Șapte până la nouă ore pe noapte este un interval pe care ar trebui să-l respecte toată lumea. Robert are un program exact de odihnă, pe care îl respectă cu strictețe – este un alt pas către performanță.